login

Klachtenprocedure

A+O Metalektro wil graag dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Daar doen we ons uiterste best voor. Helaas kan er toch iets fout gaan of anders lopen dan u verwacht.

Bent u ontevreden over de werkwijze of bejegening van A+O, dan kunt u hierover een klacht bij ons indienen. Wij behandelen uw klacht volgens onze klachtenprocedure en u ontvangt binnen 30 werkdagen na ontvangst van uw klacht een reactie van A+O.

Schriftelijk indienen

Uw klacht kunt u schriftelijk bij ons indienen. Wij hebben de volgende gegevens van u nodig:

  • Bedrijfsnaam
  • Contactpersoon
  • Adresgegevens
  • Telefoonnummer (tijdens kantooruren)
  • E-mailadres
  • Duidelijke omschrijving van uw klacht.

 

Vermeld ook eventuele briefnummers en data waarop uw klacht betrekking heeft. Stuur kopie├źn mee van documenten die voor uw klacht van belang zijn.

U kunt uw klacht sturen naar:

Stichting A+O Metalektro
Postbus 77
2390 AB Hazerswoude-Dorp

 

Voor vragen over de procedure kunt u contact opnemen met het secretariaat, tel.: (088) 60 50 900.

Let op: de klachtenprocedure geldt niet voor bezwaren op de inhoudelijke beoordeling van vergoedingaanvragen.